Re: OT: STM32, linux a nahrání fw

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 26 17:50:09 CET 2015

Nejen DDD, ale třeba Eclipse, Code::Blocks a další, které všechny využívají
GDB a dělají nad ním barevnou klikací nadstavbu.
Taky existuje něco jako WinGDB, který napojí MS VisualStudio na GDB.

Škoda, že trochu umřel projekt Insight, který se mi z nich asi líbil
nejvíc. Ale ten
je (byl) pojat trochu  jinak, nepoužívá GDB jako samostatný program, ale má
ho přilinkovaný v sobě.

Ještě k tomu OpenOCD/J-link a GDB jsem měl napsat, že GDB se pak na
vytvořený GDB server připojí takhle:
target remote localhost:3333
monitor reset halt

Na BlackMagic probe pak: