Re: OT: STM32, linux a nahrání fw

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 25 18:44:37 CET 2015

Funguje oboje.
Buď GDBserver ze sady SW J-link, nebo OpenOCD.
U obou je princip ten, že tento SW se chová jako GDB server, na který se pak
připojí GDB, který je součástí toolchainu.

Takže s OpenOCD např. takto:
openocd -c "gdb_port 3333" \
         -f interface/jlink.cfg \
         -c "transport select swd" \
         -f target/stm32f1x.cfg \
         -c "init; reset halt"

Se SW od J-link např. takto:
/pl/jlink/JLink_Linux_V502i_x86_64/JLinkGDBServer \
          -if SWD \
          -speed 5000 \
          -port 3333 \
          -device STM32F1 \
         -HALT

No a pak něco jako:
arm-none-eabi-gdb <soubor.elf>

Jinak jsem se zamiloval do BlackMagic Probe, který udělá ten GDB server
už v JTAG
programátoru a komunikuje se s tím už jen po sériovém portu.

Jestli jsem dotaz pochopil blbě, tak pardon.
Rozepsal bych se víc, ale jsem TvPČ.

PL

P.S. TvPČ ... totálně v prdeli s časem