OT: STM32, linux a nahrání fw

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Listopad 25 15:30:45 CET 2015

Ahoj,
   mohl by mě někdo, prosím, nakopnou správným směrem? Mám k dispozici:
Přeložený fw pro STM32 pro daný čip
Segger J-Link ve verzi base
Nějakou testovací desku (asi není důležité jakou) s jtagem.
Počítač s Debianem.

No a potřeboval bych nahrát fw do desky, nejlépe i s možností debugu (ideálně ve vimu, ale snad si nějak poradím :-).
Koukal jsem se na stránky seggeru a nejsem z toho moc moudrý, mám podezření, že jdu jako obvykle nesprávným směrem, a
nechci objevovat ameriku.

Zkoušel jsem to hledat po netu, ale neumím hledat a co jsem našel, tak toto bylo vyřešeno jednou větou (asi je to
triviální záležitost).

Používáte openocd nebo utility od seggeru (kterou dokumentaci mám číst)? Kdyby byly také konfigurační soubory, bylo by to
krásné.

Jak je to se čtením/zápisem registrů procesoru a jeho periférií?

Děkuji.

ced