[Mech] Vzduchojem u komresoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Listopad 23 01:28:27 CET 2015

Ano, souhlasím, že správně je udělat tlakovou zkoušku a revizi.
Takže také radím tazateli udělat tlakovou zkoušku a revizi, aby pak
někdo neřekl,
že jsem poradil špatně.   ;-)

Ocelové tlakové nádoby nevybuchují střepino-granátovým stylem (to případně
dělají hliníkové tlakové nádoby), ale "otevřou se" jako konzerva.
A to už by teda musela ta nádoba vypadat, aby se otevřela. Pokud by to někde
skutečně prorezlo (čemuž teda za normálních podmínek a v normální době
nevěřím), tak se to nerozletí na kusy, ale upšoukne to.
Takže případně hrozí hnědé kaliko z doprovodných zvukových efektů, ale
vdova tím zřejmě nevnikne.
Jinak těch 8 bar vpohodě zvládá PET flaška.

Ale pro sichr ještě jednou: správně je udělat tlakovou zkoušku a revizi.
A to nejen na kompresor, ale na všechny hasičáky, bojlery, PB flašky atd.

PL