ST-link z eBay

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 20 23:29:13 CET 2015

Kupovali jste prosím někdo v poslední době nějaký tenhle levný ST-link
programátor z eBay? Něco jako např. tento:
http://www.ebay.com/itm/ST-Link-V2-Programming-Unit-mini-STM8-STM32-Emulator-Downloader-M89-Top-/331683399711

Kupoval jsem je 2x. I když vypadají stejně, tak exitují 2 verze s různým
rozložením pinů
a s jiným tišťákem (jeden má CLK, IO, GND, druhý má IO, GND, CLK).
Navíc jednou tam byl místo procesoru STM32F103 procesor STM32F101,
podruhé už tam
sice je STM32F103, ale má tak mizerný potisk, že bych skoro věřil, že je
to nějaký klon.
Kromě toho tam byly tak nakřivo naletované konektory, že jsem se na to
nemohl dívat
a musel jsem to předělat.

Teď chci koupit těch programátorů několik, tak se ptám, jestli někdo
nemá naopak pozitivní
zkušenost z poslední doby. Sice asi není zaručené, že v další várce
budou stejně dobré,
ale snad tam nějaká šance je.

Díky.
PL