presnost keramickych kondenzatorov vacsich kapacit

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Listopad 18 14:34:09 CET 2015

Vlhkost moze mat vplyv ale nemyslim si ze v tomto pripade to hra rolu.
Skor by som podozrieval teplotu kondenzatora pri merani ta urcite
meranie ovplyvnila viac.
Tie kondenzatory co som meral su dobrych par rokov stare ale vybrate z
kotuca, teda nikdy nepouzite.
Kapacita ktoru ukaze merak pri merani D je ina ako pri merani ESR, su na
to vzorce.

Stano