presnost keramickych kondenzatorov vacsich kapacit

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 18 14:10:10 CET 2015

Paralelny, ale pri seriovom ukazuje to iste. ESR neviem zodpovedne odmerat
(ono to vlastne suvisi, ze).

Este som rozmyslal, ci by nemohla mat vplyv aj vlhkost. V datasheete sa
uvadza, ze kapacita sa meria "24 hrs after annealing", bez blizsieho
vysvetlenia, co presne to znamena.

wek