RE: Osazování DPS

Rousek Libor LRousek na cz.pepperl-fuchs.com
Čtvrtek Listopad 5 13:25:03 CET 2015

Díky, podívám se na to a zkusím se s nima domluvit.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Thursday, November 05, 2015 12:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: Osazování DPS

Mám hodně dobré zkušenosti s firmou Corema v Brně.
Rovnou upozorňuji na jejich (podle mě) obrovskou slabinu - kašlou na svůj web.
Jsou ochotní, ví co dělají a umí dobře a efektivně poradit, jak případně poladit vstupní podklady, aby to fungovalo hladce u nich ale i jinde.
Mají pěkný a pekelně rychlý dispenser na dávkování pájecí pasty, takže pro menší série nemusíte platit výrobu šablon.

PL