Re: Osazování DPS

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 5 12:08:04 CET 2015

Mám hodně dobré zkušenosti s firmou Corema v Brně.
Rovnou upozorňuji na jejich (podle mě) obrovskou slabinu - kašlou na
svůj web.
Jsou ochotní, ví co dělají a umí dobře a efektivně poradit, jak případně
poladit vstupní podklady, aby to fungovalo hladce u nich ale i jinde.
Mají pěkný a pekelně rychlý dispenser na dávkování pájecí pasty, takže pro
menší série nemusíte platit výrobu šablon.

PL