Re: OT: Tarifní revoluce

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 5 11:10:29 CET 2015

On Thu, 5 Nov 2015, Martin Záruba wrote:

> [...]
>
> Domácnosti před výrazným růstem ceny elektřiny ochrání pojistka v
> energetickém zákoně, která nařizuje obchodníkům, aby poplatek za zelenou
> energii spočítali i podle dnešní sazby 495 korun za spotřebovanou
> megawatthodinu. Pokud bude tato částka nižší než výpočet podle nového
> pravidla, vyúčtují tuto nižší částku. Více na:
> http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/cesky-prumysl-usetri-stamiliony-snizenim-prispevku-na-zelenou-energii-1242593#utm_medium=selfpromo&utm_source=newsletter&utm_campaign=e15news#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink

Mne to prijde nejake divne. Proc tedy ta extremne draha sazba 22Kc/Amp
vubec je . To vychazi dobre jen pro domacnosti ktere utrati za elektriku
majlant. Kdyz se ale bude platit vyhodnejsi varianta pro domacnost tak
prece od nich vic penez nevyberou. Zaroven pri tom maji podniky platit
mene. Vsichni tedy usetri ? - oni tam pisou ze stat priplati, ale jsem
k takovym zmenam apriori neduverivy a hlavne mi porad nedava smysl ta
sazba 22Kc/Amp . Tam to zacne vychazet levneji pri rocni platbe hodne
pres 100000Kc . A to za predpokladu ze spotreba bude rovnomerna a bude
stacit slaby jistic 3x25A.