Logicka sonda

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Listopad 5 09:00:47 CET 2015

Neviem do akej miery som reprezentativna vzroka bastlica, ale logicke
sondy mam dve - jednu samodomo robenu (snad 15 rokov stara) a druhu
kupenu - a este nikdy som ich prakticky nepouzil, okrem obcasneho
vytiahnutia z krabice a zablikania. Ked chcem vediet aku logicku
uroven ma nejaky staticky pin, tak sa nan pozriem voltmetrom (DMM mam
vzdy poruke) a ked sa tam deje nieco dynamicke, pozriem osciloskopom
alebo logickym analyzatorom.