OT Pneu v TP

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Listopad 2 18:53:55 CET 2015

No a v rakusku vam daju pokutu aj za to, ze mate vesty a lekarnicku v kufri
pretoze prave v pripade nehody sa ku nim nedostanete.
A tusim to plati nejaku dobu aj na slovensku.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Monday, November 02, 2015 6:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Pneu v TP

Původní zpráva ze dne 2.11.2015 od Zdeněk:

> To půjčování bych moc nedoporučoval: Nedávno jsem byl na servisní
> prohlídce a technik mi našel prošlou lékárničku. Do STK mám ještě rok,
> takže jsem to řešit nemusel. Upozornil mě, že prošlá lékárnička může
> být při silniční kontrole za 2000 Kč a nějaký (1 nebo 2?) bod k tomu.
> Říkal jsem to pak kolegovi v práci a za prošlou lékárničku prý platil
> před několika dny při náhodné kontrole před školou, kam vezl dítě.

> Když si uvědomíte, že náhradní obsah lékárničky stojí do 100 Kč a
> vesta kolem 50, tak bych si "půjčování" raději odpustil...

Tak ono ani nejde o to, že náhradní obsah lékárničky stojí málo, ale o to, jak je tohle všechno absurdní. Vůbec nechápu, proč mají fáč, obinadlo, gumové škrtidlo, zavírací špendlík nebo nůžky vydržet tři roky nebo jak dlouhá je ta exspirace lékárničky. Já mám například v autě asi 3 lékárničky a další 3 někde hozené v garáži. Každou chvíli nějakou koupím, abych byl ve lhůtě, byť mi to ještě nikdo nikdy nekontroloval.

A docela si dokážu představit, že někdo lékárničku vybalí, protože potřebuje jednu náplast, a budou ho buzerovat, že má lékárničku rozbalenou a nekompletní.

No a nakonec stejně nikdo neumí poskytnou pomoc, takže je to vlastně všechno k prdu. Mám lékárničku i vesty vzadu v kufru, dovnitř se to nikam nevejde, takže když mě někdo picne zezadu, stejně to nemám.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz ====================================================================