OT Pneu v TP

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Listopad 2 18:50:28 CET 2015

Původní zpráva ze dne 2.11.2015 od Zdeněk:

> To půjčování bych moc nedoporučoval: Nedávno jsem byl na servisní
> prohlídce a technik mi našel prošlou lékárničku. Do STK mám ještě
> rok, takže jsem to řešit nemusel. Upozornil mě, že prošlá lékárnička
> může být při silniční kontrole za 2000 Kč a nějaký (1 nebo 2?) bod k
> tomu. Říkal jsem to pak kolegovi v práci a za prošlou lékárničku prý
> platil před několika dny při náhodné kontrole před školou, kam vezl
> dítě.

> Když si uvědomíte, že náhradní obsah lékárničky stojí do 100 Kč a
> vesta kolem 50, tak bych si "půjčování" raději odpustil...

Tak ono ani nejde o to, že náhradní obsah lékárničky stojí málo, ale o
to, jak je tohle všechno absurdní. Vůbec nechápu, proč mají fáč,
obinadlo, gumové škrtidlo, zavírací špendlík nebo nůžky vydržet tři
roky nebo jak dlouhá je ta exspirace lékárničky. Já mám například v
autě asi 3 lékárničky a další 3 někde hozené v garáži. Každou chvíli
nějakou koupím, abych byl ve lhůtě, byť mi to ještě nikdo nikdy
nekontroloval.

A docela si dokážu představit, že někdo lékárničku vybalí, protože
potřebuje jednu náplast, a budou ho buzerovat, že má lékárničku
rozbalenou a nekompletní.

No a nakonec stejně nikdo neumí poskytnou pomoc, takže je to vlastně
všechno k prdu. Mám lékárničku i vesty vzadu v kufru, dovnitř se to
nikam nevejde, takže když mě někdo picne zezadu, stejně to nemám.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz