ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Listopad 1 15:52:14 CET 2015

Nejake indikacie pomerov pisal vyssie pan Vicek a potvrdil ich pan
Poucha a mne pripadaju celkom rozumne -
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2015-October/482320.html
Treba ale dodat, ze by potom vysly baterie a clanky pre moj konkretny
pripad relativne velke a tazke, preto by som sa skor klonil k tomu
palivovemu clanku. Mozno by stalo za uvahu mat kombinaciu palivovy
clanok/solar.