perspektiva řady Xmega od Atmelu

Peter Janiš peto.janis na gmail.com
Neděle Květen 31 22:31:46 CEST 2015

On 29. 5. 2015 15:56, Petr Labaj wrote:
> Tohle zobecnění "... Pre serióznu prácu NEODPORÚČAM používať
> open-source vývojové nástroje ..."
> je moc pěkné, takové opravdu promyšlené ...
Dovolím si ešte raz citovať pôvodnú otázku:

/>> "Rád bych se zkušenějších zeptal jaké vývojové prostředí používáte nebo doporučujete."
/

Nevidím nikde náznak "zovšeobecňovania".
Písal som odpoveď na konkrétnu otázku (ano, mal som zmeniť subjekt,
ospravedlňujem sa).
V odpovedi je jasne napísané odporúčanie (resp. neodporúčanie) - je to
môj názor podložený osobnou skúsenosťou.

> Nefunguje mi moloch Eclipse (nebo ho neumím používat) -> open-source
> nastroje jsou špatné.
- prepáčte, ale zrejme ste nepochopili ani môj email, ani zmienený
článok. Vami vyjadrený záver, je omyl. Takýto názor som ja nikde nespomenul.

> Nefunguje mi auto XXX (nebo ho neumím používat) -> auta jsou špatná
> (případně obecně dopravní prostředky jsou špatné).
- Toto priprovnanie zasa nechápem ja.

> Ale pro páteční zasmání-se dobré.
- Článok bol písaný humornou formou (prosím, je to BLOG - výlev autora).
Takže účel splnil :-)
Pokiaľ Vás ale rozosmial môj príspevok ako celok, síce nechápem, ale
nevadí - ja to prežijem.

p.j.