Re: perspektiva řady Xmega od Atmelu

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Květen 30 19:15:29 CEST 2015

ale jo, ono to bylo pro pomoc s odhalovanim chyb. A mne osobne to i
mnohokrat pomohlo. Ale nic se neudela samo.
Ono kdyz si cmarate "kousicek za alokovany blok" (nejcastejsi chyba) nemate
jak odhalit v momente zapisu. Ta pamet tam je. Jen uz patri "nekomu jinemu"
(jiny alokovany blok nebo spis jeho hlavicka). Takze si porusite strukturu
heapu a k padu dojde az "nekdy v budoucnu". Kdyz tam mate tu "rezervu", tak
nejen, ze neporusite heap (prepisujete nevyznamna data), ale jste to
schopen i detekovat (funkce na kontrolu to odhali). Ale musi k volani te
"kontrolni funkce" dojit. At uz explicitne, nebo alespon implicitne (napr.
v ramci delete).
Podrobnosti uz nepotrebuji, pokud vas zajimaji, tak napr.
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/974tc9t1.aspx
Marek