Primosmesujici RX pro KV - prekopani JUMA RX1

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Květen 31 22:08:30 CEST 2015

Ještě bych neházel flintu do žita. Kdysi jsem dělal pokusy se SDR a AM
mi dělala podobné problémy. Jenže DDSka, když je řízená dobrým šutrem
drží ten kmitočet přece jen o hodně lépe než LC oscilátor. Ta shoda jak
píše Zapik není dokonalá, ale dá se udržet v jednotkách Hz i bez závěsu
a to už zase tak moc nevadí, NF řetězec to obvykle nepřenese. Prostě
postavte a zkuste.
Fakt je, že v SDR jsem si z toho FIR filtrem vyřízl jen jedno postranní
pásmo (jako u SSB), takže netuším co to udělá, když ponecháte obě a ten
filtr nosnou taky dost potlačil. Ale i vy tam nějaký SSB filtr patrně
mít budete.

Mrazík