OT: Jak spustit na Linuxu program bez instalace?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Květen 29 21:56:41 CEST 2015

On Fri, May 29, 2015 at 10:57:48AM +0200, Jan Waclawek wrote:

> Uzasne je, ze cely zvysok Vasho prispevku je len a len o tom, ako je to
> nejednotne, bo to zavisi na lubovoli distributora ci dokonca aktualneho
> spravcu aktualneho balicka. Vystihuje to zaver Vasho prispevku:

> wek

Ze Vas to bavi, takove kecy.
Naprosta vetsina linuxovych distribuci se drzi LFH
(http://www.tldp.org/LDP/Linux-Filesystem-Hierarchy/html/).

To, ze to _lze_ nakonfigurovat jinak, je jina otazka, ale v realu to
clovek skoro nevidi...

P.T.