OT: Jak spustit na Linuxu program bez instalace?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Květen 29 11:20:51 CEST 2015

Jan, zdá se mi to, nebo u některých témat čteš to co si myslíš, a ne to co myslel autor?
:-D

Upřesním :-)
To, že je to volně konfigurovatelné neznamená, že správce si dělá co chce, ale že správce balíček připraví dle daných,
všeobecně uznávaných pravidel (jak bylo napsáno). A to už jen z důvodu, aby to bylo spravovatelné a balíček byl přijat.

Dále je tam zachována možnost v případě zájmu/potřeby aby si s tím dělal uživatel co chtěl a dokonce je na to vyhrazeno
vlastní uživatelské pískoviště. Dvě. S rozdílnými pravidly.

Nejedná se o anarchii. I když na jednom pískovišti by se o ní dalo hovořit :-)

ced