Re: HW aj SW vyvojove prostriedky pre STM32, Was: STlink programátor - bylo Re: perspektiva řady Xmega od Atmelu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 29 20:24:19 CEST 2015

>Libopencm3
>Soucasny stav je takovy:

Dakujem za ten popis, aspon som sa dostal do obrazu.

><cite>
>Musel som si dodefinovat hodnoty pre bitove polia (napr.
>FLASH_ACR_LATENCY_5WS), A TYMTO ZNOVA APELUJEM NA PRITOMNYCH Z ST, ABY TO
>DO STANDARDNYCH DEVICE HEADEROV DODEFINOVALI.
></cite>
>
>Ale ako pozeram cerstvo stiahnutu verziu, tak zrovna toto (v F4) tam
>je.... na co ste to vlastne apelovali?

No, je aj vo verzii 1.0.0... som sa pomylil, no. Ale ved podstatu aj tak
poznate, a inym je to jedno... ;-)

Presne kvoli tomuto to ma robit priamo ST, a maju (mali by) to generovat
priamo z navrhovych suborov k jednotlivym IP modulom. Je 21. storocie.

wek