Re: HW aj SW vyvojove prostriedky pre STM32, Was: STlink programátor - bylo Re: perspektiva řady Xmega od Atmelu

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Květen 29 20:00:45 CEST 2015

On 29. 5. 2015 18:12, Jan Waclawek wrote:
> Definicie bitov predsa pochadzaju z headera stm32FNNNxxx.h z CMSIS priamo
> od ST...

Dovolim si vas citovat (z
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2015-April/474563.html):

<cite>
Musel som si dodefinovat hodnoty pre bitove polia (napr.
FLASH_ACR_LATENCY_5WS), A TYMTO ZNOVA APELUJEM NA PRITOMNYCH Z ST, ABY TO
DO STANDARDNYCH DEVICE HEADEROV DODEFINOVALI.
</cite>

Ale ako pozeram cerstvo stiahnutu verziu, tak zrovna toto (v F4) tam
je.... na co ste to vlastne apelovali?

Ale napriklad nic take (ani len po 2WS) nie je v F1...

Ale je to fakt sranda. V F1 su napriklad pekne definovane hodnoty pre
nastavenie MCO (clock output), v F4 som ich nenasiel ani pre MCO1, ani
MCO2...

Pekne konstanty a makra pre nastavenie GPIO som nevidel ani v jednom,
ale mozno som iba slepy. V libopencm3 ich je kopa.

Hovorim o CMSIS headroch, nie o HAL.

Proste je to bordel. Ten libopencm3 je taky ucesanejsi.

Takze co mi chyba, ukradnem  z libopencm3 :)

-m-

> Myslite static inline funkcie? Hm vidite, tak to by mi nenapadlo ze to moze
> byt pre pouzitie v asm problem... Znie to ako namet na dalsiu samostatnu
> pracu (nieco ako preprocesorom vyplut len samotne symboly, na to myslim ze
> nejaky prepinac je, a tie nejakym udelatorom spatne konvertovat bud na
> sustavu #define alebo priamo nativne definicie asemblera)... :-)

Skor obcasne pouzitie C-ckovych typov a jazykovych konstrukcii a vsade
su nastrkane prototypy C-ckovych  funkcii.