ARMe nas, ktory si na nebesiach Bolo: Re: perspektiva řady Xmega od Atmelu

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Květen 29 16:35:54 CEST 2015

On 29. 5. 2015 9:56, Peter janiš wrote:
> Zdravím
>

> Pre serióznu prácu NEODPORÚČAM používať open-source vývojové nástroje
> (viz:
> http://www.mikrozone.sk/pluginy/userjournals_menu/userjournals.php?blog.40
> ).

Tak zrovna clanok od tohoto autora by som ako argument nebral. V
suvislosti s dalsim - podobnym - je zrejme, ze autor ma velmi specificky
talent pokazit aj to, co nikto iny pokazit nedokaze :)

> Poznám aj takých, čo to skúsili s open-source a ide im to. Podľa mňa,
> to len výnimka podvrdzuje pravidlo.

Myslim, ze uspesnych pouzivatelov open-source nastrojov bude podstatne
viac, ako uzivatelov komercnych nastrojov. A to nehovorim o tom, ze cim
dalej tym viac komercnych nastrojoch je zalozenych prave na nich.

-m-