laserová tiskárna - doporučení

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Čtvrtek Květen 28 10:44:15 CEST 2015

On Thu, May 28, 2015 at 08:13:16AM +0000, Kručinský Ladislav wrote:
> No já mám taky HEPA filtr před motorem - myslím si, že mít ho za
> motorem je ptákovina - v případě protržení sáčku si buď zničím nebo
> alespoň ukrutně zaprasím motor...Vysavač VAX2000.

Tak vetsina pokojovych vysavaci ma HEPA filtr za motorem, kvuli prachu
z uhliku. Zrovna nedavno jsem si na ebay objednal novej na nas Dyson
DC4, protoze to bylo uplne cerny a mel jsem pocit, ze to omezuje tah.
Ten Dyson ma HEPA i pred motorem. On je bezsackovej a za tim labyrintem
kde se chytaj velke casti je molitan a za molitanem je ten prvni HEPA
filtr.
Ulohou filtru za motorem si myslim je nepochybne chytat ten prach
z uhliku. Fakt je to po case uplne cerne.
--
Zito