laserová tiskárna - doporučení

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Květen 26 21:14:24 CEST 2015

> Celkem nic zvláštního, jen při pokusu vypnout vysavač jste dostal šílenou petelici statické elektřiny. Když se mi to stalo poprvé, myslel jsem, že to se mnou šlehne.

To je jeste prijatelne. Mezi zakazniky mame dvojfirmu jednoho majitele.
Nahore jsou projektanti a ti si koupili velkou tiskarnu. Vyrobci se
nepovedla a vetsinu toneru hazela/hazi do odpadni nadobky. Jenze tu
jeste nikdo nedodaval jako nahradni dil. Takze se to jedno za cas
vycuclo a jelo se dal. Jenze kdyz to kluci videli tak to zkusili sami. A
vypujcili si na to fungl novy luxovac od devcat odsdola. Vracet nebylo
co. Toner probehl filtry a hlavne chlazenim motoru. Nezabehany komutator
to "sirknul" a pak to nastesti stopnulo diky vypadku elektriny. Tusim,
ze spolu mesic nemluvili. (My na to mame specialni vysavac od 3M...)

Radek (benedikt2hw.cz)