Raspberry/Banana Pi LVDS LCD

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Neděle Květen 24 01:04:16 CEST 2015

Dne 20.5.2015 v 13:40 Martin Vancl napsal(a):

> Dobry den, mate nekdo zkusenost s pripojenim LVDS displeje k
> Raspberry/Banana Pi?
>
> Rad bych pouzil nejaky podobny 7" 800x480 displej do asi 400Kc
> http://www.ebay.com/itm/131495160588
>
> Da se pripojit LVDS displej k RPi? Pravdepodobne ne, vsude jsem nasel
> pouze navody s radicem LVDS-HDMI a ten nechci. Zbytecnych 600Kc navic.

Podle mě to není LVDS displej.

K RPi nejde připojit ani LVDS ani tento paralelní RGB, bohužel, taky
bych rád.

RPi má na displej DSI-MIPI rozhraní, a displej k němu jsem nikdy a
nikde, ani na obrázku neviděl.
(ono to tedy taky jede na lvds úrovních, ale je to něco jiného)
Našel jsem převodník od TI, který ovšem umí převést RGB na MIPI, nikoliv
naopak.

Navíc a to je asi největší problém (protože ten MIPI->RGB převodník by
se v nouzi, s vědomím drahoty, dal asi nakódit do FPGA, je že jak není
dostupný hw, není pro to ani vůbec žádná sw podpora.

Tím mě celá rpi foundation štve, že otázku displejů po těch letech stále
nemají vyřešenou, kameru ano, ale ta mě zajímá řádově méně až vůbec)

Já mám k rpi připojený malý QVGA displej přes SPI, při těch rozměrech na
hodně MHz SPI clk to jede celkem svižně, ale nejde využít GPU.

No prostě vopruz.

JL