[OT] jenom nebo akorat (ach ta dnesni mladez)

Čtvrtek Květen 21 09:00:57 CEST 2015

Já si vzpomínám, kdysi ve firmě co jsem měl to potěšení pracovat přišel
agent jiné firmy, abychom místo komponent co jsme tehdy používali brali něco
podobného od nich, že nám to dá o padesát korun levněji a bude potřeba,
abychom "jenom" vyvrtali dvě další díry. Tak jsem mu odpověděl, že pro nás
to bude znamenat změnové řízení, opravu výrobní dokumentace a protože se
jedná o poměrně důležitý díl tak i nové zkoušky. Technicky že to nic
nepřinese a pokud se o tom bude uvažovat, tak já budu proti. Ale on byl
kámoš tehdejšího našeho ředitele a šel mu na mne žalovat. Naštěstí toho
ředitele vyhodili dřív než stačil vyhodit mne:-)

Pan Kutina zřejmě není magor ...eee manager, ale technik a má štěstí, že
jeho názor má nějakou váhu.

Co dovedou magoři ...eee manageři je hezky předvedeno ve videu "expert ve
firmě" (asi jste to už všichni viděli).

"

Já tomu říkám "akorát". Úzce souvisí s pojmem "opakovačka" neboli
"winchestrovka".

Přidejte se, kdo máte podobné historky ;)

Pavel Kadečka.

Dne 20. května 2015 17:24 Pavel Kutina <hw na prelude.cz(mailto:hw na prelude.cz)>