ovladac pro diagnostiku/krabicku USB ELM 327 v1.4. ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Květen 19 18:27:43 CEST 2015

ted na to neni cas, ale nejak si projdu ty obrouseny brouky a dam si tam
origo FTDI(nebo jiny origo USB/232). nejaky sachy se zmenou pid/vid ve
w7 + jednorazovy podepsani jsem nekdy pachal, tak uvidime.
dekuji vsem za info.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin
Hanek
Sent: Tuesday, May 19, 2015 6:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: ovladac pro diagnostiku/krabicku USB ELM 327 v1.4. ?

Original ovladace Vam nepujdou, protoze Cinan zmenil PID. Musel byste
upravit INF soubor v ovladacich a pridat tam Vase PID a nainstalovat to
na XP.
Pak pomoci nastroje
http://www.ftdichip.com/Support/Utilities.htm#FT_Prog zmenit PID na
nejake od FTDI (nejlepe podle chipu co mate uvnitr) a pak to pujde
nainstalovat s originalnimi ovladaci i na Win7.

Martin Hanek