RE: Odchytávání dat
Michal Grunt
michal.grunt na vynet.cz
Pondělí Květen 18 13:05:37 CEST 2015
Koukal jsem na PWM input modem... Jestli to dobře chápu tak při kaľdém přeruąení "TIM2 CC2 interrupt" stačí zjistit střídu a podle toho vyhodnotit zda jde o 1 nebo 0?
-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, May 18, 2015 12:36 PM
To: HW-news
Subject: RE: Odchytávání dat
>Můµete mě trochu nakopnout jak pouµít SPI pro 1-wire komunikaci? STM32...
No pouzijete to akoby to bol LA - po nasnimani prudu vzoriek spracujete.
Ale u STM32 mozete luxusne pouzit to co sa v RM nazyva PWM input mode.
wek
>-----Original Message-----
>
>Asi nejjednodussi bych videl pouzit SPI s vyssim taktem (aspon 1MHz nebo radsi i vic) a prijata data pak zpracovat po prijeti celeho paketu.
>Podobne se da pouzivat UART pro 1-wire komunikaci (ktera je ale pomalejsi a prenos zahajuje vzdy master).
>
>Hynek Sladky
>
>
>Dne 18.5.2015 11:28, Michal Grunt napsal(a):
>> Předělávám hračku (starý tank) na digitál a pořídil jsem k tomuto
>> účelu ±ňůrový herní ovladač od Nintenda (Čína, ebay za pár korun) a
>> to hlavně kvůli tomu, µe to má dva analogové kniply a slibuji si od
>> toho plynulé řízení otáček motorů (co knipl to motor). Původně jsem
>> myslel, µe jsem koupil ovladač, který má řízení I2C, ale leµelo mi to
>> rok v ±uplíku a aµ včera jsem zjistil, µe je to verze (k jinému typu
>> Nintenda), která komunikuje pouze po jednom drátu (něco jako 1 wire).
>> Na±el jsem si na internetu komunikační protokol poslal sled jedniček
>> a nul do ovladače a ten mi odpoví 24 bitovou hodnotou (zkoumáno
>> pomocí log. analyzátoru) takµe komunikace je funkční. Problém je v
>> tom, µe mi dělá potíµe komunikaci odchytit procesorem. Jeden bite má
>> délku pouhých 5us (dle log. analyzátoru 4.4 - 4.5us). Prvních 8 bitů
>> odchytnu (jsou to zrovna tlačítka a ty mě momentálně nezajímají, ale
>> funguje to, na tlačítka to reaguje), ale dal±í uµ mi dělají problémy.
>> Kdyµ jsem na to koukal log. analyzátore
m tak se průběhy (časování) při kaµdém poµadavku tro±ku mění takµe nelze pouze čekat x us a zkontrolovat vstup... Jak se tohle ře±í? Mám čekat na sestupnou hranu, počkat cca 2-3us zkontrolovat vstup a na dal±í pul zase čekat na sestupnou hranu?
>>
>> http://www.int03.co.uk/crema/hardware/gamecube/gc-control.html
>>
>> MG
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Daląí informace o konferenci Hw-list