RE: Odchytávání dat

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pondělí Květen 18 13:05:37 CEST 2015


Koukal jsem na PWM input modem... Jestli to dobře chápu tak při kaľdém přeruąení "TIM2 CC2 interrupt" stačí zjistit střídu a podle toho vyhodnotit zda jde o 1 nebo 0?

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, May 18, 2015 12:36 PM
To: HW-news
Subject: RE: Odchytávání dat

>Můµete mě trochu nakopnout jak pouµít SPI pro 1-wire komunikaci? STM32...

No pouzijete to akoby to bol LA - po nasnimani prudu vzoriek spracujete.

Ale u STM32 mozete luxusne pouzit to co sa v RM nazyva PWM input mode.

wek


>-----Original Message-----
>
>Asi nejjednodussi bych videl pouzit SPI s vyssim taktem (aspon 1MHz nebo radsi i vic) a prijata data pak zpracovat po prijeti celeho paketu. 
>Podobne se da pouzivat UART pro 1-wire komunikaci (ktera je ale pomalejsi a prenos zahajuje vzdy master).
>
>Hynek Sladky
>
>
>Dne 18.5.2015 11:28, Michal Grunt napsal(a):
>> Předělávám hračku (starý tank) na digitál a pořídil jsem k tomuto 
>> účelu ±ňůrový herní ovladač od Nintenda (Čína, ebay za pár korun) a 
>> to hlavně kvůli tomu, µe to má dva analogové kniply a slibuji si od 
>> toho plynulé řízení otáček motorů (co knipl to motor). Původně jsem 
>> myslel, µe jsem koupil ovladač, který má řízení I2C, ale leµelo mi to 
>> rok v ±uplíku a aµ včera jsem zjistil, µe je to verze (k jinému typu 
>> Nintenda), která komunikuje pouze po jednom drátu (něco jako 1 wire). 
>> Na±el jsem si na internetu komunikační protokol poslal sled jedniček 
>> a nul do ovladače a ten mi odpoví 24 bitovou hodnotou (zkoumáno 
>> pomocí log. analyzátoru) takµe komunikace je funkční. Problém je v 
>> tom, µe mi dělá potíµe komunikaci odchytit procesorem. Jeden bite má 
>> délku pouhých 5us (dle log. analyzátoru 4.4 - 4.5us). Prvních 8 bitů 
>> odchytnu (jsou to zrovna tlačítka a ty mě momentálně nezajímají, ale 
>> funguje to, na tlačítka to reaguje), ale dal±í uµ mi dělají problémy. 
>> Kdyµ jsem na to koukal log. analyzátore
 m tak se průběhy (časování) při kaµdém poµadavku tro±ku mění takµe nelze pouze čekat x us a zkontrolovat vstup... Jak se tohle ře±í? Mám čekat na sestupnou hranu, počkat cca 2-3us zkontrolovat vstup a na dal±í pul zase čekat na sestupnou hranu?
>>
>> http://www.int03.co.uk/crema/hardware/gamecube/gc-control.html
>>
>> MG
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Daląí informace o konferenci Hw-list