RE: Odchytávání dat

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 18 12:35:57 CEST 2015


>Můµete mě trochu nakopnout jak pouµít SPI pro 1-wire komunikaci? STM32...

No pouzijete to akoby to bol LA - po nasnimani prudu vzoriek spracujete.

Ale u STM32 mozete luxusne pouzit to co sa v RM nazyva PWM input mode.

wek


>-----Original Message-----
>
>Asi nejjednodussi bych videl pouzit SPI s vyssim taktem (aspon 1MHz nebo radsi i vic) a prijata data pak zpracovat po prijeti celeho paketu. 
>Podobne se da pouzivat UART pro 1-wire komunikaci (ktera je ale pomalejsi a prenos zahajuje vzdy master).
>
>Hynek Sladky
>
>
>Dne 18.5.2015 11:28, Michal Grunt napsal(a):
>> Předělávám hračku (starý tank) na digitál a pořídil jsem k tomuto účelu ±ňůrový herní ovladač od Nintenda (Čína, ebay za pár korun) a to hlavně kvůli tomu, µe to má dva analogové kniply a slibuji si od toho plynulé řízení otáček motorů (co knipl to motor). Původně jsem myslel, µe jsem koupil ovladač, který má řízení I2C, ale leµelo mi to rok v ±uplíku a aµ včera jsem zjistil, µe je to verze (k jinému typu Nintenda), která komunikuje pouze po jednom drátu (něco jako 1 wire). Na±el jsem si na internetu komunikační protokol poslal sled jedniček a nul do ovladače a ten mi odpoví 24 bitovou hodnotou (zkoumáno pomocí log. analyzátoru) takµe komunikace je funkční. Problém je v tom, µe mi dělá potíµe komunikaci odchytit procesorem. Jeden bite má délku pouhých 5us (dle log. analyzátoru 4.4 - 4.5us). Prvních 8 bitů odchytnu (jsou to zrovna tlačítka a ty mě momentálně nezajímají, ale funguje to, na tlačítka to reaguje), ale dal±í uµ mi dělají problémy. Kdyµ jsem na to koukal log. analyzátore
 m tak se průběhy (časování) při kaµdém poµadavku tro±ku mění takµe nelze pouze čekat x us a zkontrolovat vstup... Jak se tohle ře±í? Mám čekat na sestupnou hranu, počkat cca 2-3us zkontrolovat vstup a na dal±í pul zase čekat na sestupnou hranu?
>>
>> http://www.int03.co.uk/crema/hardware/gamecube/gc-control.html
>>
>> MG


Daląí informace o konferenci Hw-list