OT: Oprava predniho skla na aute - drobne dulky

Čtvrtek Květen 14 09:22:44 CEST 2015

Vtip je v tom, že pojištění se vztahuje na škody, co vznikly až následně.
Barák si taky nepojistíte proti povodni, když už stojíte po kolena ve vodě.

Ale u těch autoskel se to dělá - máte prasklinu, ale jezdit se s tím dá,
uzavřete pojistku a po půl roce si to necháte opravit.

P.K.