<div dir="ltr"><div>Vtip je v tom, že pojištění se vztahuje na škody, co vznikly až následně. Barák si taky nepojistíte proti povodni, když už stojíte po kolena ve vodě.<br><br></div><div>Ale u těch autoskel se to dělá - máte prasklinu, ale jezdit se s tím dá, uzavřete pojistku a po půl roce si to necháte opravit.<br></div><div><br></div>P.K.<br><div><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 14. května 2015 9:16 Jaroslav Kotlaba <span dir="ltr"><<a href="mailto:kotlaba.hw@seznam.cz" target="_blank">kotlaba.hw@seznam.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div>S tím novým sklem mne to taky napadlo.<div><br></div><div><br></div><div>Jak nečestné? </div><div>IMHO pokud si někdo ty důlky neudělá v garáži důlčíkem, ale vznikly při provozu, tak by se ta pojistka na to vztahovat měla. </div><div>Nebo ne?</div><div><br><p>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: Pavel Kadečka <<a href="mailto:pavel.kadecka@gmail.com" target="_blank">pavel.kadecka@gmail.com</a>><br>Komu: HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>><br>Datum: 14. 5. 2015 9:12:32<br>Předmět: Re: OT: Oprava predniho skla na aute - drobne dulky</p><span class=""><br><blockquote><div><div>Kolik to je důlků? Aby to nevyšlo jako celé nové sklo.<br><br></div><div>Obvykle se to dělá tak, že se připojistí sklo a za nějakou dobu se nechá opravit / vyměnit v rámci toho pojištění. Je to nečestné, nesportovní, ale asi celkem běžné.<br></div><div><br></div>P.K.<br></div><div><br><div><br></div></div></blockquote></span></div></div><br>_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br></div></div></div></div>