varování přepravní služby pošty a jiné

"J. Polívka" jpolivka na volny.cz
Středa Květen 13 16:42:30 CEST 2015

Tak pokračování to má.

na úvod bych chtěl podotknout, že jsem léta byl s poštovními službami
spokojený a to i s dobírkami a že jsem jich neposílal zas tak málo.
No nic, je potřeba s molochem zahýbat.
Když už zadám číslo zásilky, tak pod pojmem "Detailní informace k zásilkám"
si Česká pošta představuje :
Datum:            Událost:              PSČ:              Místo vzniku
události
13.5.2015        něco...                10003            Depo Praha 701
chybí časy atd...
Cha cha chi chi. To je prča s jakou jsem se dlouho nesetkal.
SMS zpráva adresátovi :-)
Co je mi platná informace o doručení v rámci odpoledního doručování,
když nemám telefon na řidiče a on nepřijede.
Ve svém bydlišti mám v mobilu "můj pošťák" a můžu mu kdykoliv zavolat.
Nebudu to nafukovat:
Dnes jsem dostal několik čísel a pokud, a to bylo skoro vždy, tak spadnu
na to první, kde se mnou měla slečna opravdu trpělivost.
Já vím, že za to nemůže a nevybíjím si zlost na těchto operátorech.
Chyba je úplně někde jinde.
A ještě jedno - pracovní doba do 14:00 (ano od 06:00) po 14:00 máte na
poště se stížností apod. utrum.
Nesouhlasím aby si stát nechal tuto splečnost, spíše "sešlost".
Jednoznačně ZPRIVATIZOVAT !!!
Jindra Polívka