RE: varování přepravní služby pošty a jiné

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Květen 13 14:27:54 CEST 2015

Já si pro to chodím rovnou na poštu (k večeru až mám čas) a nějaké nedoručení neřeším. Před pár dny mi volal pošťák, že pro mě má balíček jestli mě na té adrese zastihne. Řekl jsem mu, že tam nikdo není. On na to drze protohodil, že pro tuhle adresu je to typické, že mu za to strhávají peníze atd. Pak nechápu jak může být někdo hodnocen za něco co nemůže ovlivnit i kdyby se stavěl na zadní...

Od: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele "J. Polívka" [jpolivka na volny.cz]
Odesláno: 13. května 2015 14:20
Komu: HW-news
Předmět: Re: varování přepravní služby pošty a jiné

Můžu se potrhat smíchy,
přítelkyni přišla SMS, že ji vezou balík ale na tu starou adresu kde
dnes nikdo není.
Ale kdo ví ? Třeba to mají v systému zasílání zpráv a vezou mi to sem.
Dodání bylo domluveno na 14 hod.
Mám dneska schůzi dvou představenstev a rozhodně tu nemohu čekat do 20 hod.
Snad ta komedie nebude mít moc pokračování.
Jindra Polívka