OT: celnice a chycena podlimitni zasilka

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Květen 11 19:47:06 CEST 2015

No jak myslíte. Ta částka je za samotné celní řízení. Poplatek se
neplatí tehdy, pokud je splněna podmínka správnosti dokumentace.
https://www.ceskaposta.cz/sluzby/celni-rizeni/faq-caste-otazky-k-celnimu-rizeni#4

Pokud ale pojmou podezření, že cena neodpovídá, projde to řízením a
nějaký poplatek se asi bude platit.
Jen mi není jasné kdy to bude 99 a kdy 195 Kč.

Martin Hanek