Drátová anténa mechanicky hučí...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 11 09:46:13 CEST 2015

To bylo první co jsem zkoušel..... na napnutí nemá hučení podstatný
vliv. Hučí to stále stejným kmitočtem. Když je to prověšené, tak se
pouze měmí amplituda hukotu v závislosti na poryvech větru.
Zkoušel jsem ty závaží za konci, ale musel jsem je přivázat stahovacím
páskem rovnou k zářiči. Jak jsem je pověsil na lanka, tak to nebylo moc
účinné.
  Dost to pomohlo, odhadem tak o 2/3 tišší, slyšet je to bylo ale stále.
Nakonec jsem zkoušel pomocí lanovky ( kladky na drátě ) posouvat závaží
pomocí provázku
a hučení téměř zmizí, když je lanovka s cca 200 g závažím někde +/-
uprostřed.
Takže anténa bude muset dolů a doprostřed něco pověsit.