Skladovani smd soucastek

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Květen 10 13:26:48 CEST 2015

Můj příklad těch 40x60 mm pytlíčků se zipem:

http://www.jpeg.cz/images/2015/05/10/75ey.jpg , krabička ještě od
bolševika (prodávalo se to a možná ještě prodává jako sestavovací bloky
jednotlivých šuplíků se spojením plášťů "na rybinu").

Vlevo kondíky, vpravo odpory, vše pouze 0805. V každém pytlíčku jedna
hodnota s lístkem fyzikální hodnoty a též způsobu značení (to pro třetí
osoby ;-) ), stovky ks v pytlíčku nejsou problém.

Kdyby se snad pytlíček časem porušil, téměř zdarma ho vyměním za jiný.

Pak už jen dobrá a čistá pinzeta a pořádné brejle (při nich netřeba
lupa). Pořádné = doladěné optometristou a ne za pár korun.

Jak už jsem psal, není to na sériovku, ale to neprovozuju.

--
Jirka