Skladovani smd soucastek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 10 12:44:12 CEST 2015

Pasivy kupuji už skoro výlučně v TME nebo u Farnela, a oba dávají součástky
v pásku do pytlíčku s popisem. Takže to skladuji v těch originálních
pytlících.
U nepopsaných pasivů si ještě při prvním použití na pásek napíšu fixem
hodnotu,
ať to nemusím pořád měřit.
Skladuji to v plastových boxech na potraviny (sada 3 kusů boxu za 50
Kč), řazeno
postupně podle hodnot.
Nějak takhle:
http://mujweb.cz/labaj/Soucastky_02.jpg

Pokud mám nějaké velmi krátké pásly, třeba jen s jednou součástkou a
nemám na
ni pytlík, tak ten pásek nalepím na kus papíru izolepou a opět popíšu
(protože
některé SMD věci mají kravské značení na pouzdře).

Jinak třeba sady součástek se prodávají tak, že mají gumičkou stažené pasivy
vždy jednoho řádu, např.:
http://mujweb.cz/labaj/Soucastky_01.jpg

Docela přehledné je taky řazení do "knihy":
http://mujweb.cz/labaj/Soucastky_04.jpg

PL