pomozte najst uhlovy 4-pin konektor, podobny Molex mini-fit

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Březen 30 16:35:12 CEST 2015

Pokud jde o kusovku, resim tyto veci systemem DoDo (DoSiSa). Je to
rychlejsi nez shanet podobne nestandardni zalezitosti...

Rucni frezka, karbidova (ale i ocelova) freza a vhodne lepidlo.
Dvouslozkovy houzevnaty PUR, v nouzi i tavne. Spetka rukou a trochu hlavy...

"Angle" provedeni existuje nejspis jen protejsek, a to do DPS.

Ale treba prece jen nekdo neco najde a nebude to z vychodni PRC,
minimalni objednatelne mnozstvi jeden vagon...

--
Jirka