pomozte najst uhlovy 4-pin konektor, podobny Molex mini-fit

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Březen 30 14:36:03 CEST 2015

Pani,
k jednemu industrialnemu PC modulu, napajanemu cez takyto konektor
http://www.playtool.com/pages/veryold/12v4pin.jpg ktory asi vsetci
pozname z beznych PC ATX zdrojov, zhanam kamarata, ktory bude uhlovy -
aby jeho privodne vodice trcali nabok. Ide mi o zmensenie vysky celeho
modulu aj s napajacim kablom.
Prezeral som si katalog molexu a nenasiel som taky, vsade su iba
priame, ale pevne verim ze nie som sam, kto kedy riesil takyto
problem. U beznych dodavatelov (Mouser, Farnell) ho nedokazem
dohladat, ale je mozne, ze som ho medzi mnozstvom konektorov (a kazdy
ma rovnaky genericky ilustracny obrazok bez ohladu na prevedenie)
prehliadol.

Vie prosim niekto najst nieco co som prehliadol?

Dakujem,
J.