MECH: lemovaci profil na nerez sito

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Březen 24 16:42:48 CET 2015

> Lis je na takovou práci zbytečný, osobně bych si spíš koupil pořádný
> svěrák, ten bude univerzálnější.

Sverak mam (nekolik ruznych) a casem bude i lepsi, ale verte tomu, ze
lis uz jsem vickrat potreboval i na jine veci a nejakych 6 tun tim
sverakem asi nedosahnu...

> Pokud to má nějak vypadat, určitě bych se vyhnul velkoplošným podložkám.
> Rohy bych vyztužil vložením plechového trojúhelníčku k sítu a zalepil
> jak máte v plánu. Kdyby ten trojúhelník byl větší a s dírou, dalo by se
> to za něj i přišroubovat.

Uvidime, ta velkoplosna podlozka umistena vne (z tech dvou pouzitych)
bude mozna soucasti nozicky a tak vubec nebude videt. To neresme, jde o
prkotinu a podridi se to finalnimu provedeni.

> Možná místo lepení bych to zkusil zapájet, pájecí kapalina na nerez
> (Elchemco) obvykle funguje skvěle.

Ne, pajet to urcite nebudu, i kdyz Elchemco kapalinu na nerez pouzivam
od te doby, co ji vyrabeji ;-) Zaliti epoxidem UHU Plus Endfest 300
navic vytvrzenym za horka je desitky let overene a zcela spolehlive
reseni. Tim spis, ze spoj vlastne jen pojistuje - hlavni drzeni bude
vicemene tesnym vsunutim sita do profilu.

Sito je pouze funkcni a primerene esteticky kryt casti, ktera musi
vetrat, o nic jineho nejde.

--
Jirka