MECH: lemovaci profil na nerez sito

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Březen 24 13:01:36 CET 2015

Kvality svěráku bych se nebál, normální zámečnický svěrák s čelistmi 150
mm a dvě širší prkýnka naprosto vyhoví. Maximálně to zmáčknete víckrát.
Dřevo jednak zamezí otlačení od čelistí, druhak vyrovná drobnou
nerovnoběžnost. Když bude svěrák mačkat opravdu křivě, tak na jedné
straně prkýnko podložíte.

Lis je na takovou práci zbytečný, osobně bych si spíš koupil pořádný
svěrák, ten bude univerzálnější.

Pokud to má nějak vypadat, určitě bych se vyhnul velkoplošným podložkám.
Rohy bych vyztužil vložením plechového trojúhelníčku k sítu a zalepil
jak máte v plánu. Kdyby ten trojúhelník byl větší a s dírou, dalo by se
to za něj i přišroubovat.

Možná místo lepení bych to zkusil zapájet, pájecí kapalina na nerez
(Elchemco) obvykle funguje skvěle.

JMN