OT: RouterBoard bylo Re: OT Exploiting SOHO Routers

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Březen 24 08:27:30 CET 2015

Trosku sa prizivim... mam nejakeho maleho historickeho mikrotika. Ako
zistim co je to zac? Neni to tam napisane, ma to 5 portov, RS232 a
napajanie. Na doske je len miniROUTER. Na telnete sa hlasi MikroTik v5.26.

--
iko

Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.