OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Březen 23 09:36:40 CET 2015

U automatickeho rizeni se bojim jeste jine veci - rozhodovani v
krizovych situacich. Kdyz se system dostane do stavu, kdy bude kolize
nevyhnutelna (fyziku neokeca ani automat) treba i nejakym vnejsim
vlivem, tak se muze stat, ze bude volit, jestli zabije mne, protoze vi,
ze v aute jedu sam, nebo posadku toho protijedouciho auta, kde jedou ctyri.

Z pohledu "spolecenskeho prospechu" je asi jasne, jak se rozhodne, ale
obavam se, ze se mi to vubec nebude libit. A dalsim krokem v rozhodovani
bude, jestli zabit jednoho univerzitniho profesora, nebo ctyri prijemce
socialnich davek (nejsem tedy ani jedno z toho :)

Pavel Kutina