OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

F.K. kocifrantisek na seznam.cz
Pondělí Březen 23 09:12:40 CET 2015

Vzpomínám si jak v 80 letech v časopise ABC  vycházely vize do
budoucnosti rok 2000 a dále.
Nic z toho se nestalo a myslim, ze ani tady se nic takového nestane.
Ne, že by to věda nedokázala, ale lidé to nebudou chtit.

F.K.