OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Pondělí Březen 23 08:56:47 CET 2015

Dne 22. března 2015 22:16 Jindroush <kubecj na asw.cz> napsal(a):

> Nikdo prece nerika, ze se nebudou muset nejake veci delat jinak. Proste
> 'sdilene' auto je to samy, jako taxik/auto z pujcovny, tam si taky veci
> nenechavate. Ja si treba v aute krome baterky taky nic nenechavam...

Mám tam dětskou sedačku, někdy dvě, několik SD karet s MP3, žvejkačky,
mapu, někdy mám v přihrádce navigaci (starou, s bazarovou cenou tak 300
Kč), clonky na zadní okna, kapesníky, vlhčené ubrousky, deštník... prostě
tisíc drobností, které se občas hodí.

P.K.