OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Jindroush kubecj na asw.cz
Neděle Březen 22 22:20:25 CET 2015

Kdy chci a kam chci, to je pro me 'individualni' vs. 'hromadna'.
Jestli je ten kram muj, to je pro me zcela nepodstatne, je mi ale znamo,
ze pro nektere lidi je vlastnictvi neceho, co vetsinu casu nekde stoji a
klesa tomu cena, hrozne pritazlive... :)