Problemy s rozesilanim zprav HW

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Březen 20 18:40:47 CET 2015

Ne, situace je přesně opačná, Seznam chce nasadit kontrolu DKIM pro hromadné
maily. Takže pokud odesílající mail server (v tomto případě hw.cz) nemá v
mailu DKIM podpis, který Seznam ověří (přes TXT záznam v DNS domény hw.cz),
tak ten mail buď nedoručí nebo ho doručí rovnou do spamu. Možná je první
fáze spam a druhá nedoručení, nevím.
A naopak Seznam samozřejmě maily DKIM podepisuje, stejně jako snad všechny
velké freemaily a postupně i ostatní. S takovým DKIM podpisem může příjemce
naložit tak, že mail přijme, pokud je DKIM v pořádku, nebo ho nepřijme pokud
není v pořádku nebo chybí a nebo prostě DKIM bude ignorovat.
Osobně bych řekl, že absence DKIM se spíš bude penalizovat v rámci
antispamu, než že by někdo striktně odmítal komunikaci, pokud něco nebude v
pořádku.