Problemy s rozesilanim zprav HW

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 20 18:00:06 CET 2015

Ak tomu dobre rozumiem, tak to nemusi vadit - ten DKIM v hlavicke ma
uvedene d=seznam.cz takze podpis sa tyka jeho a mal by zostat platny, ak
sa nezmeni relevantna cast textu (co neviem co presne je a ci sa nezmenila
tym priadnim podpisu) a vymenovane polozky z hlavicky (co sa asi tiez
mohlo nieco z toho zmenit).

Zaujimalo by ma tiez, kto tam pridal to
a co tym presne chcel povedat.

Tiez by bolo pekne vidiet hlavicku z mailu poslaneho zo seznam.cz na
seznam.cz, prip. zo seznam.cz niekam kde sa to DKIM kontroluje (u mna
ocividne nie, kedze mi ten mail bez vsetkeho presiel).

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list