ani nie celkom OT - ciastocne zatmenie slnka a energetickarozvodna sustava

Tomáš Urbanec urbanec na feec.vutbr.cz
Pátek Březen 20 08:47:33 CET 2015

Ono to bude asi proto, ze oblacnost putuje pres Evropu nekolik dnu,
takze vypadek ze solarnich elektraren se rozlozi na dlouhou dobu, tady
to vypadne na plose cele Evropy behem hodiny a pak to zase za hodinu
naskoci, u VSECH elektraren najednou +-par minut a s tim maji energetici
problem, ...
       Tomas Urbanec