ani nie celkom OT - ciastocne zatmenie slnka a energetickarozvodna sustava

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 20 08:20:30 CET 2015

No, nespominam si na podobne varovanie pred kazdym dnom s vyraznou zmenou
oblacnosti alebo veternosti. To mi vtedy na to zhupnutie nic neodide?
Nehovoriac o tom, ze tie "hrany" budu tentokrat v rade hodin.

Ale ked uz museli energetici nejake vyhlasenie pre dementne media davat,
nemohli to radsej vyuzit ako prilezitost a poukazat na ten vseobecny
problem so slnkom/vetrom?

wek